wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • HM Helvetia Meble sp. z o.o. sp. k.
  • HM Helvetia Meble sp. z o.o. sp. k.
    NIP: 6190008308

  • E-mail:sklep.helvetia@ims.li
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - piątek 9:00 - 15:00
Cennik
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady wysyłki

§ 4.

KOSZT I TERMIN WYSYŁKI
  1. W przypadku zamówienia Towaru z dostawą pod wskazany adres, dostawa realizowana będzie na adres wskazany w danym Zamówienia, za pośrednictwem firm kurierskich.
  2. W przypadku zamówienia Towaru z odbiorem osobistym przez Klienta, odbiór tego Towaru nastąpi w punkcie Sprzedawcy pod adresem: HM HELVETIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K., UL. BOLESŁAWIECKA 10, 98-400 WIERUSZÓW.
  3. Koszty wysyłki (dostawy), naliczane zgodnie z aktualnymi cennikami firm transportowych, ponosi Klient. Na koszt dostawy wpływ mają waga oraz rozmiar Towaru, liczba zakupionych Towarów, wybór sposobu dostawy oraz wybór formy płatności.
  4. W przypadku zamówienia Towaru z odbiorem osobistym w siedzibie Sprzedawcy, usługa dostawy jest bezpłatna.
  5. Klient w trakcie składania Zamówienia jest informowany o kosztach dostawy i dokonuje wyboru sposobu dostawy, tym samym akceptując przedstawione warunki. Klient może również się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych Towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla Towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
  6. Na okres dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania Towaru oraz czas  dostawy przesyłki przez firmę kurierską. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w Sklepie Internetowym przy każdym produkcie. Okres ten wynosi łącznie do 22 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu przekazania Klientowi Potwierdzenia Realizacji Zamówienia. W przypadku realizacji zamówień, co do których Klient wybrał opcję przedpłaty, do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy (w zależności od banku i sposobu płatności okres ten wynosi średnio 1-2 dni robocze).
  7. Dostawa odbywa się w dniach i godzinach roboczych właściwych dla wybranej przez Klienta firmy kurierskiej, i uzależniona jest od planów logistycznych danej firmy. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych firm kurierskich.
  8. W przypadku wyboru opcji dostawy Towaru pod wskazany adres, Klient ma obowiązek sprawdzić stan doręczonej mu przesyłki i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona lub zawiera inne Towary niż zamówione lub posiada inne wady, Klient powinien powiadomić o tym osobę dokonującą doręczenia oraz spisać w obecności tej osoby stosowny protokół, tj. jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe [Dz.U. z 2020 r., poz. 8 t.j.].

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl